.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مصوبه احداث سایت اداری ساری اجرایی شود


به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر فرامرز نقیبی، رئیس شورای اسلامی شهر ساری در سخنانی ترافیک سنگین درون شهری ساری را از جمله مهم ترین مشکلات مردم دانست و افزود: در صورتیکه موضوع احداث سایت اداری استان و تکمیل کمربندی اجرایی شود، بخش مهمی از مشکل ترافیکی ساری رفع خواهد شد.

وی تکمیل پل ذغالچال، رفع مشکلات کمربندی جنوبی، تعریض محور ساری نکا، انتقال زندان به خارج شهر، پرداخت وام از سوی دولت برای اتمام پروژه کمربندی ساری را از جمله مسائل مهم این شهر اعلام کرد.

علی اصغر یوسف نژاد، نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه همه ما بر مشکلات شهر ساری واقف هستیم، افزود: باید با همفکری و تعامل برای حل کاستی ها و توسعه مرکز استان چاره اندیشی کنیم.

وی با اشاره به اجرا و یا در دست اجرا بودن مصوبات سه دوره سفر دولت به استان، افزود: باید در این جلسات عدم اجرای برخی مصوبات را آسیب شناسی کرده و دلایل ضعف و قوت پروژه ها را بررسی کنیم.

سید رمضان شجاعی، دیگر نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی پیگیری استاندار را برای تسریع در روند اجرای مصوبات دولت تاثیرگذار دانست و بیان داشت: مردم از ما به عنوان نمایندگان خود انتظار دارند تا مشکلاتشان را به اطلاع مسوولین رسانده و برای رفع آنها چاره اندیشی کنیم.

وی اظهار داشت: مرکز همایش ها و نمایشگاه بین المللی مرکز استان، پروژه گازرسانی از دامغان به ساری، نوسازی بافت شهری و روستایی، آبرسانی به شهر ساری، جاده دسترسی فرودگاه، سایت اداری استان، ترمیم برخی پل های روستایی و احداث مجتمع فرهنگی مرحوم کردان از جمله مسائلی بوده که نیازمند پیگیری جدی مسئولان به منظور اجرایی شدن آنها است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 19 آذر 1390
سایت اداری تا حدودی جواب می ده شما برید بافت قدیمی شهرتونو عوض کنید یا خیابان هاتونو عرض تر کنید سایت چیه دیگه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.